Lawnslack





17 komentarzy

  1. Pierwsza stylizacja bardzo mi się spodobała. Mam takie same buty :)
    Zapraszam do mnie: mój blog♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Druga stylizacja - super ,bardzo mi sie podoba ! :)
    kikawww.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładne zdjęcia!!
    Zapraszam do siebie!
    www.thevogueboxx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Pierwsza stylizacja bardzo mi się podoba :)
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  5. genialnie wyglądasz! :) z czarnymi spodniami chyba lepiej :)

    [ Blog ¦ Instagram ]

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja obserwuje Cię już kochana od dawna! :)

    http://garderobelove.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Super stylizacje. Zakochałam się w tych okularach, bardzo Ci pasują :)

    Zapraszam do siebie, dopiero zaczynam :)
    www.vic-00.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne stylizacje :) Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Obie stylizacje są świetne, super!
    Obserwuję
    http://dyed-blonde.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Masz świetny gust <3
    https://blackisacolor98.blogspot.com/ zapraszam do obserwacji

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo ładna i ciekawa stylizacja :)
    Kochana jeśli możesz kliknij w3 linki w najnowszym poście :
    http://rzetelne-recenzje.blogspot.com/2016/07/nowosci-ze-sklepow-shein-romwe-i.html
    Dzięki ;*

    OdpowiedzUsuń
  12. Hej! Bardzo spodobała mi się pierwsza stylizacja :) I świetne okulary - nadają charakteru ;)

    Pozdrawiam i w wolnej chwili zapraszam: www.moroszkaaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. bardzo ładna stylizacja, wyglądasz fantastycznie!
    pozdrawiam cieplutko myszko :*
    w wolnej chwili zapraszam do siebie ♥
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Superstary idealnie pasują do pierwszej stylizacji :)
    meegstyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Bluzka jest boska, a okulary cudo :*
    Pozdrawiam i obserwuję!
    Zapraszam:
    SUNSHINE-WIKA.BLOGSPOT.COM [KLIK]

    OdpowiedzUsuń

Thank you for every comment