Trudność w obsłudze

Co myślę o obiektywie manualnym? Jak robić nim zdjęcia? Na czym polega?
Postanowiłam , że z doświadczeniem opiszę wam wszystko....A więc zacznijmy od tego , że ostatnio nabyłam obiektyw Samyang 85mm 1.4/f. Jest to obiektyw manualny tzn. samemu trzeba ustawić ostrość na zdjęciach.... Co o tym sądzę? Zdecydowanie utrudnia robienie zdjęć i ciężko ustawić idealną ostrość ,jednak gdy nam się uda zdjęcia wychodzą piękne.... Jakie są tego zalety? Mozesz ustawiać ostrość na przedmiotach 3.4.2 planu co jest praktycznie niemożliwe w obiektywach zmiennoogniskowych. 







Niestety muszę nauczyć się jeszcze łapać tą idealną jakość... Ale wierze , że mi się uda i zdjęcia na blogu będą naprawdę dobre.



5 komentarzy:

  1. wedlug mnie zdjecia sa troszke za jasne ;)
    odpowiadajac na to pytanie jak usunelam pasek z ciasteczkami, niestety ci nie powiem, gdyz juz tak mialam, gdy zakupilam szablon do bloga :)

    pozdrawiam cieplutko, zapraszam!( odpowiadam na obs) JUST EMSi

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. obiektyw z przysłoną 1.4/f zazwyczaj jest jasny :D

      Usuń
  2. Liczę, że za jakiś czas nauczysz się i wstawisz na blogu post z świetnymi zdjęciami!♥
    Pozdrawiam i zapraszam: mój blog♥

    OdpowiedzUsuń
  3. Chciałabym obiektyw, ale najpierw muszę zaopatrzyć się w lustrzankę :) Jeszcze kilka sesji i będziesz mistrzynią w wyłapywaniu ostrości.

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne zdjęcia <3
    http://treamicii.blogspot.com/2016/08/photo-6_20.html

    OdpowiedzUsuń

Thank you for every comment