Wielki powrót!

środa, lipca 06, 2016


Witam wszystkich czytelników mojego bloga. Tak , tak długo mnie nie było na blogosferze dlatego w tym poście wszystko wam wyjaśnię. Ogółem zacznijmy od rzeczy które są widoczne na pierwszy rzut oka... czyli wygląd bloga (stał się on mniej amatorski co jest powodem do dumy)

Co się stało ze starymi postami??

Postanowiłam , że chce zacząć od nowa.... Dążę do tego aby każdy post był dopracowany (wliczam w to jakość zdjęć oraz całokształt wpisu)
Jednak , żeby wszystkie zdjęcia nie poszły na marne po prostu zachowałam je dla siebie (kopie robocze)

W końcu wyjaśnienie... dlaczego mnie nie było?

Powiem szczerze , że wszystko wynikło z mojego lenistwa. Nie miałam żadnej motywacji aby cokolwiek tu dodawać. A co jest teraz moją motywacją można zapytać? Otóż nowy obiektyw. Niby jakaś rzecz a naprawdę zmotywowała mnie do działania. Już w głowie siedzi mi mnogo pomysłów na zdjęcia... ciekawe jak z ich realizacją :D Zazwyczaj nastawiamy się na coś niesamowitego a wychodzi odwrotnie czyli znane nam bardzo oczekiwania vs rzeczywistość.
To dzisiaj na tyle.




33 komentarze:

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  2. Powodzenia ;*
    Zapraszam:Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  3. Dobrze,że wróciłaś
    Mam nadzieję, że będziesz pisała regularnie !

    OdpowiedzUsuń
  4. No rozumiemy kochana , każdy czasami wątpi w to co robi.
    Ja nie raz tak miałam .
    Zadawałam pytania ,, Pisać , czy nie pisać''
    Dużo osób tak ma.
    Konkurs u mnie na blogu
    Zapraszam
    https://mylifeiswonderful9.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. No to co by tu napisać ? Powodzenia kochana :* Będę zaglądać ! :)



    Pozdrawiam i zapraszam do siebie, Paputeq 
     
     

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetnie, że jesteś :) pozdrawiam :)
    Mój blog
    PS: odpowiadam na komentarze i obserwacje :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Oby dobrze było z realizacja tych zdjęć! Fajnie, że wracasz. Życzę powodzenia i jak najwięcej przyjemności z blogowania. Dobrze, że dążysz do tego, aby blog był jak najbardziej dopracowany. Podoba mi się wygląd. :) Także obserwuję. Arleta

    OdpowiedzUsuń
  8. Czesto taka mala rzecz motywuje nas do zmiany! A ja wierze ze wszystkie swoje pomysly przelejesz na tego bloga i bedzie super! Haha gdybym ja miala podliczyc momenty w ktorych mi sie nie chcialo i olalam bloga hoho! XD
    Obserwuje :D

    Versjada

    OdpowiedzUsuń
  9. Chyba pierwszy raz jestem na Twoim blogu,życzę Ci powodzenia ;)
    i obserwuję :)

    CHCE SIĘ ŻYĆ

    OdpowiedzUsuń
  10. Wierzę w twoją motywację <3 Czasem dobrze jest zacząć wszystko od początku :)
    Zapraszam do obserwacji, odwdzięczam się :D
    Nowy początek, nowa ja...
    Zapraszam!
    Gabrielle->Klik!

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo mi się podoba design Twojej strony :)

    Co powiesz na wspólną obserwację? Jeśli jesteś na tak to daj znać na moim blogu i zaobserwuj, a ja jak najszybciej się odwdzięczę :)

    CocktailDress

    OdpowiedzUsuń
  12. Trzymam kciuki za powrót w wielkim stylu :) Obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  13. to powodzenia! :) obserwuję

    [ Blog ¦ Instagram ]

    OdpowiedzUsuń
  14. Fajnie, że wróciłaś do blogowania. Wygląd bloga jest naprawdę bardzo ładny. Życzę powodzenia, wytrwałości i mnóstwa sukcesów! Pozdrawiam oraz dziękuję za odwiedziny ♥ wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Fajnie, że wróciłaś do blogowania, życzę powodzenia :)
    Co powiesz na wspólną obserwację? Jeśli jesteś na tak to daj znać na moim blogu i zaobserwuj, a ja jak najszybciej się odwdzięczę :)
    http://paulinablogxx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Super, że postanowiłaś wrócić do blogowania :) życzę ci samych sukcesów, powodzenia! :*
    Obserwuje :)
    http://allixaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja też po rocznej przerwie wróciłam do blogowania,dlatego rozumiem Cię doskonale. Życzę mnóstwa energii i pomysłów,oraz powodzenia. Wygląd bloga jest bardzo ładny aczkolwiek nie byłam wcześniej na Twoim blogu :)
    Obserwuję i zapraszam do siebie - kikawww.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Ooo fajnie, że masz nowy obiektyw, a wraz z nim nowe pomysły!
    Życzę udanego nowego początku na blogu. Czekam na kolejne post, miłych wakacji <3
    Pozdrawiam i obserwuje :*
    zazustreet.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Powodzenia, nie poddawaj się :)
    Obserwuję, rewanż?
    Zapraszam: mój blog♥

    OdpowiedzUsuń
  20. Życzę wytrwałości w blogowaniu

    OdpowiedzUsuń
  21. ja też wróciłam do blogowania :)
    MÓJ BLOG - KLIK zapraszam do obserwowania :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Życzę powodzenia w dalszym blogowaniu, i tym razem braku lenistwa.
    Niech obiektyw Ci służy, a oczekiwania okażą się rzeczywistością.

    MY BLOG - CLICK!

    OdpowiedzUsuń
  23. lenistwo- skąd ja to znam! :D

    OdpowiedzUsuń
  24. Witam i czekam na nowe posty :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Życzę Ci powodzenia, będę zaglądać :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Powodzenia i czekam na dalsze wpisy! :*

    OdpowiedzUsuń
  27. to powodzenia w pisaniu:) obserwuję:)

    OdpowiedzUsuń
  28. również zaobserwowałam :D powodzenia :D

    prawdziwablondynka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. Powodzenia w dalszym pisaniu, dużo, dużo motywacji, bo to jest najważniejsze. :)
    Pozdrawiam

    starwarspoland.blogspot.com
    1001zakatkowswiata.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. fajnie że wracasz :) powodzenia w blogowaniu!
    pozdrawiam cieplutko myszko :*
    w wolnej chwili zapraszam do siebie ♥
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Thank you for every comment